Malý tutoriál na sklo v game enginu 

Když jsem začínal tvořit hry v game enginu a chtěl jsem vytvořit sklo, tak mě to dělalo velké problémy a proto jsem vytvořil tenhle tutoriál pro ty co to zatím neumějí.

Co je to vlastně sklo v game enginu? Je to obrázek, který má alfa kanál jmenuje se TARGA.chcete li celým názvem (TrueVision Targa). Takovíto obrázek můžeme buď udělat v nějákem programu doporučuji Photoshop nebo si ho někde stáhonut.

Já jsem ho pro vás vytvořil a můžete si ho stáhnou ZDE. Na základní sklo by to mělo stačit.

Tento pobrázek si importujte do blendru a pomocí UV-mapingu ho naneste na oběkt který chcete zprůhlednit, Pak už jen v edit butons(F9) zmáčnem položku ALFA. a vše se krásně zprůhlední. Jak jednoduché...  

 

Podobným způsobem zkuste udělat kytičku, kterou si můžete stáhnout ZDE